من میرم ولی باز تو بدون همیشه....
نوشته شده توسط : DJHAMID

 

من میرم ولی باز تو بدون همیشه....

 

زيباست روز و شب با غمت زيستن...غمت مي شناسد كه من كيستم مستي رو بهانه كردمو گريستم روزي يادم آيي كه من مردم و نيستم

                   

و من اينك در كوچه هاي غربت

در بي كسي زمان

خاطرات مرده را بر در ديوار دل

از ياد ميبرم

و در پي حسي غريب

ميپيمايم تمام وجودم را

گم ميشوم در رگ زمان

واهسته در اغوش خسته باد

بر لب پنجره تنهاي

مي ميرم

سكوت دست افكنده بر لبهايم ...

تنهايي در برابرم زانو ميزند...

چشم هايم به اميدها خيره مي شود،

به موج هاي زندگي مي انديشم،

و مي انديشم به خويش،از كجا عبور خواهم كرد؟

آيا خواهم گذشت از انبوه سياهي...؟

آيا خواهم شنيد صداي پر زدن را...؟

انگار دنيا مي خواهد بلغزد!

گويا عمر تضميني ندارد !

                   

شايد آن روز كه سهراب نوشت : تا شقايق هست زندگي بايد كرد

خبري از دل پر درد گل ياس نداشت بايد اينجور نوشت هر گلي هم

باشي چه شقايق چه گل پيچك و ياس زندگي اجبارست..



:: بازدید از این مطلب : 2357
|
امتیاز مطلب : 849
|
تعداد امتیازدهندگان : 276
|
مجموع امتیاز : 276
تاریخ انتشار : 20 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: